Müşteri Odaklı Pazarlama ve Değer Oluşturma

Günümüzün ortamında rekabetçi kalabilmek için, kuruluşunuzu uzmanlaşmış, yüksek vasıflı profesyoneller ile inşa etmek artık yeterli değil. Kurum Kültürünün oluşması ve kurum içi uyumluluk ve ekip olabilme duygusu Güçlü olmalıdır.
Yüksek performanslı olarak kabul edilmek için, çalışanlar mutlaka iyi bir iletişim içerisinde olmalı: en yetenekli ve teknik açıdan uzman profesyonellerin bile yi birer uzman iletişimciler, işbirlikçiler, ve liderler olması gerekliliği giderek daha da kritik hale geldi.

Kimler Katılmalı

Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

21. Yüzyılda İşletme Yönetiminde Müşteri Odaklı Pazarlama İlke ve Stratejileri

  • 21. Yüzyılda İşletmelerde Değişim, Küreselleşme ve Vizyon Geliştirme
  • 21. Yüzyıla Uygun Müşteri Odaklı Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Değişim Yönetimi
  • İşletme Yönetimi Açısından Müşteri Odaklı Pazarlama Fonksiyonu ve Önemli Özellikleri

21. Yüzyılda Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Stratejiler ve Müşteri Odaklı Pazarlama Modelleri

  • İşletmelerde Kısa ve Uzun Dönemli Rekabetçi Pazarlama Planlarının Hazırlanması
  • Çağdaş Yönetim Teknikleri ile Müşteri Odaklı Pazarlama Yönetimi İlişkisi
  • Yeni Ekonomiyi Yakalamak İçin Müşteri Odaklı Pazarlamanın Kuralları

Müşteri Değeri Oluşturma ve Değer Temelli Pazarlama Teknikleri

  • Müşteri Değerini Oluşturmak
  • Marka Değeri Geliştirmek
  • Pazarlamada Değer Unsurları ve Müşteri Değer Önerisi

Müşteri Merkezli Organizasyon Yapısı

  • Değer Temelli Pazarlama Teknikleri
  • Pazarlama Örnek Vaka İncelemeleri
  • Şirkete Özel Müşteri Odaklı Çözüm Önerileri ve WORKSHOP
  • Müşteri Odaklı Pazarlama Eğitimine İlişkin Sonuç ve Öneriler
Eğitim Tarihi: 08-09 Eylül 2021
Mekan: Swissotel The Bosphorus
Ücret: 2890 TL
Eğitim içeriği güncelleniyor.









    Proaktif Satış

    “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”

    Rekabetin çok yoğun olduğu ve ürün ve/veya hizmet satışının tüketici algısına göre şekillendiği pazarda üstünlük sağlamak fark yaratmak ile başlıyor.
    Aslında hiç bir okulu olmayan satış ve pazarlama yönetimi tamamen somut veriler ile deneyimlenerek oluşturlan teori ile pratik bilgilerin bir araya getirilmesiyle iyileştirilmektedir,
    Bu eğitimde Reaktif satış ile Proaktif satış arasındaki farkı açıklamaya çalışılarak ve Proaktif satışın faydaları gösterilecektir.

    “Müşteri başarısı, açık iletişim, değer realizasyonu ve % 100 müşteri memnuniyeti için net hedefler belirleyerek sürekliiği olan bir yolculuktur.”

    Kimler Katılmalı:

    Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.
    • Satış ve Pazarlama – Tanımlamalar
    • Proaktif Satış Nedir, Proaktif Satış ile Reaktif Satış Arasındaki Temel Farklar
    • Müşteri Pazarlarına Yönelik Satış Geliştirme
      • Satış Yönetimi
      • Satışta Süreç İyileştirme
      • Satış Faaliyetlerinin Planlanması ve Satış Fırsatları
      • Satışçılığın Davranışsal Yönü
    • 21. Yüzyılda İleri Satış Teknikleri
      • Satış Görüşmelerinin Stratejik ve Taktik Planlaması
      • Satış Görevlerinin Yapısı ve Özellikleri
      • Satış İşleminin Aşamaları
    • Proaktif Satışta Genel Tutum ve İlkeler
      • Satış Temsilcilerinin Seçilmesi
      • Satış Temsilcilerinin Eğitimi
      • Satış Takımlarının Oluşturulması
      • Satışta Karar Alma ve Yetki Aktarma
      • Mükemmel Müşteri Hizmeti Sunma
      • Satışı Sonuçlandırma
      • Satış Sonrası Hizmet ve İlişki
    • Satış Yönetimi Örnek Vaka İncelemeleri
    • Şirket Satış Stratejilerine İlişkin WORKSHOP
    • Proaktif Satış Eğitimine İlişkin Sonuç ve Öneriler
    Eğitim Tarihi: 06-07 Ekim 2021
    Mekan: Swissotel The Bosphorus
    Ücret: 2890 TL
    Eğitim içeriği güncelleniyor.









      Müzakere Yönetimi ve Becerileri

      “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”

      İnsan kaynakları , Eğitim ve Yetenek Yönetimi Bölüm çalışanları ve yöneticileri, Performans değerleme personeli, bordro ve özlük işlerinde çalışan personel ile işletme yöneticileri.
      Kimler Katılmalı:
      Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere, iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

      Eğitim İçeriği Güncelleniyor

      Eğitim içeriği güncelleniyor.
      Eğitim içeriği güncelleniyor.









        Eğitim içeriği güncelleniyor.
        Eğitim içeriği güncelleniyor.
        Eğitim içeriği güncelleniyor.
        Eğitim içeriği güncelleniyor.









          Eğitim içeriği güncelleniyor.
          Eğitim içeriği güncelleniyor.
          Eğitim içeriği güncelleniyor.
          Eğitim içeriği güncelleniyor.









            İK ve Yetenek Yönetimi


            “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”
            İnsan kaynakları , Eğitim ve Yetenek Yönetimi Bölüm çalışanları ve yöneticileri, Performans değerleme personeli, bordro ve özlük işlerinde çalışan personel ile işletme yöneticileri.

            Kimler Katılmalı :


            Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

            İnsan Kaynakları Yönetimi

            • Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi
            • İnsan Kaynakları Planlaması
            • İşe Alım ve Yerleştirme
            • Eğitim ve Geliştirme
            • Performans Değerlendirme
            • Kariyer Yönetimi
            • Yetenek Yönetimi
            • Ücret Yönetimi ve Ödül Yönetimi

            İş Yaşamında Hukuki Düzenlemeler

            • İş yasasında temel kavramlar
            • İş İlişkisi, iş sözleşmesi
            • Çalışma Koşullarının düzenlenmesi

            Personel Özlük İşleri

            Ücret Kavramı

            Bordro Uygulamaları

            • Bordro hazırlığı, hesaplaması, kontrolü
            • Bordronun operasyonel süreçleri

            İş Kanunu ve Kurumsal Uygulamaları

            SGK ve Kurumsal Uygulamaları

            • Teşvikler, yeni uygulamalar

            İş Sağlığı ve Güvencesi

            Sıkça Sorulan Sorular ve Yanıtları

            Örnek Uygulamalar

            Kapanış

            Eğitim içeriği güncelleniyor.
            Eğitim içeriği güncelleniyor.









              Eğitim içeriği güncelleniyor.
              Eğitim içeriği güncelleniyor.
              Eğitim içeriği güncelleniyor.
              Eğitim içeriği güncelleniyor.









                Eğitim içeriği güncelleniyor.
                Eğitim içeriği güncelleniyor.
                Eğitim içeriği güncelleniyor.
                Eğitim içeriği güncelleniyor.









                  Eğitim İçeriği Güncelleniyor
                  Eğitim İçeriği Güncelleniyor
                  Eğitim İçeriği Güncelleniyor









                    Bu eğitimde gerçek veriler üzerinden katılımcılara R’da uygulamalı olarak algoritmik yatırım stratejileri konuları aktarılacaktır.

                    Bunun için öncelikle teknik analizlerde sık kullanılan bazı indikatörlerden bahsedilecek, ardından bu indikatörler dahil olmak üzere çeşitli kural ve sinyallerin yatırım stratejilerine entegre edilmesi sağlanacaktır. Ayrıca çeşitli popüler yatırım stratejilerinin de R’da kodlaması yapılacaktır.

                    Tüm bu stratejilerin geçmiş veriler üzerinde ki performansı geriye yönelik başarı testleri ile tespit edilecektir. Ayrıca “benchmark” getiri oranı ve yatırım stratejilerinin üstlendiği risk ölçütleriyle birlikte yatırım performansları tek veya bir portföy olarak değerlendirilecektir.

                    Son olarak algoritmik yatırımlarda kullanılabilecek çeşitli Makine Öğrenmesi yöntemleri aktarılacaktır.

                    • Eğitim uygulamaları gerçek ve güncel finansal veriler üzerinden gerçekleştirilecektir.
                    • Eğitim “web” platformundan “online” olarak gerçekleştirilecektir. Derste uzun vakitler harcamamak adına kullanılacak tüm kodlar kullanıcıların ilgili “R” alanlarına kolayca kopyalayabilecekleri şekilde hazır halde bulunacaktır.
                    • Eğitim 4’er saatlik 4 farklı güne yayılmış seanslardan oluşacak şekilde toplam 16 saatte tamamlanacaktır.
                    • Eğitim dili Türkçe olacak, fakat finansal kavramlar İngilizce olarak aktarılacaktır. Eğitim başlığı ve içeriği bu yüzden İngilizce olarak hazırlanmıştır.
                    • Bu eğitimde bilgisayar teknolojileri açısından bir ön yeterlilik bulunmamaktadır. Fakat katılımcıların eğitim içeriğinde yer alan finansal konuları takip edebilecek düzeyde bilgi seviyesinde olmasında fayda vardır. Eğitim içeriğinde ki finansal konuların çok detayına girilemeyecektir. Eğitimin temel amacı eğitimde yer alan finansal konuların R'da uygulamalarının yapılmasıdır.
                    • Eğitim öncesinde kullanıcıların aşağıdaki linklerden R4 ve R Studio programlarını bilgisayarlarına indirip kurmaları beklenmektedir. Gerekirse eğitmenle yapılacak uzaktan bağlantıyla kurulum ve R’ın bilgisayarlarda eğitime hazır hale getirilme konularında destek verilecektir.
                    R 4.0.2:https://cran.r-project.org/bin/windows/base/ R Studio:https://rstudio.com/products/rstudio/download/
                    Eğitim Tarihi: 16-17 Ekim 2021
                    Mekan: Swissotel The Bosphorus
                    Ücret: 3800 TL









                      Yeni Dijital Dünya Düzeninde Müşteri Odaklı Pazarlama ve Değer Oluşturma

                      Genel Bilgi

                      Müşteri Odaklı Pazarlama ve Değer Oluşturma

                      Günümüzün ortamında rekabetçi kalabilmek için, kuruluşunuzu uzmanlaşmış, yüksek vasıflı profesyoneller ile inşa etmek artık yeterli değil. Kurum Kültürünün oluşması ve kurum içi uyumluluk ve ekip olabilme duygusu Güçlü olmalıdır.
                      Yüksek performanslı olarak kabul edilmek için, çalışanlar mutlaka iyi bir iletişim içerisinde olmalı: en yetenekli ve teknik açıdan uzman profesyonellerin bile yi birer uzman iletişimciler, işbirlikçiler, ve liderler olması gerekliliği giderek daha da kritik hale geldi.

                      Kimler Katılmalı

                      Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

                      Kurs İçeriği

                      21. Yüzyılda İşletme Yönetiminde Müşteri Odaklı Pazarlama İlke ve Stratejileri

                      • 21. Yüzyılda İşletmelerde Değişim, Küreselleşme ve Vizyon Geliştirme
                      • 21. Yüzyıla Uygun Müşteri Odaklı Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Değişim Yönetimi
                      • İşletme Yönetimi Açısından Müşteri Odaklı Pazarlama Fonksiyonu ve Önemli Özellikleri

                      21. Yüzyılda Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Stratejiler ve Müşteri Odaklı Pazarlama Modelleri

                      • İşletmelerde Kısa ve Uzun Dönemli Rekabetçi Pazarlama Planlarının Hazırlanması
                      • Çağdaş Yönetim Teknikleri ile Müşteri Odaklı Pazarlama Yönetimi İlişkisi
                      • Yeni Ekonomiyi Yakalamak İçin Müşteri Odaklı Pazarlamanın Kuralları

                      Müşteri Değeri Oluşturma ve Değer Temelli Pazarlama Teknikleri

                      • Müşteri Değerini Oluşturmak
                      • Marka Değeri Geliştirmek
                      • Pazarlamada Değer Unsurları ve Müşteri Değer Önerisi

                      Müşteri Merkezli Organizasyon Yapısı

                      • Değer Temelli Pazarlama Teknikleri
                      • Pazarlama Örnek Vaka İncelemeleri
                      • Şirkete Özel Müşteri Odaklı Çözüm Önerileri ve WORKSHOP
                      • Müşteri Odaklı Pazarlama Eğitimine İlişkin Sonuç ve Öneriler

                      Tarih

                      Eğitim Tarihi: 08-09 Eylül 2021
                      Mekan: Swissotel The Bosphorus
                      Ücret: 2890 TL

                      PDF İndir

                      Eğitim içeriği güncelleniyor.

                      Kayıt formu









                        Post Pandemik Döneminde Proaktif Satış

                        Genel Bilgi

                        Proaktif Satış

                        “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”

                        Rekabetin çok yoğun olduğu ve ürün ve/veya hizmet satışının tüketici algısına göre şekillendiği pazarda üstünlük sağlamak fark yaratmak ile başlıyor.
                        Aslında hiç bir okulu olmayan satış ve pazarlama yönetimi tamamen somut veriler ile deneyimlenerek oluşturlan teori ile pratik bilgilerin bir araya getirilmesiyle iyileştirilmektedir,
                        Bu eğitimde Reaktif satış ile Proaktif satış arasındaki farkı açıklamaya çalışılarak ve Proaktif satışın faydaları gösterilecektir.

                        “Müşteri başarısı, açık iletişim, değer realizasyonu ve % 100 müşteri memnuniyeti için net hedefler belirleyerek sürekliiği olan bir yolculuktur.”

                        Kimler Katılmalı:

                        Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

                        Kurs İçeriği

                        • Satış ve Pazarlama – Tanımlamalar
                        • Proaktif Satış Nedir, Proaktif Satış ile Reaktif Satış Arasındaki Temel Farklar
                        • Müşteri Pazarlarına Yönelik Satış Geliştirme
                          • Satış Yönetimi
                          • Satışta Süreç İyileştirme
                          • Satış Faaliyetlerinin Planlanması ve Satış Fırsatları
                          • Satışçılığın Davranışsal Yönü
                        • 21. Yüzyılda İleri Satış Teknikleri
                          • Satış Görüşmelerinin Stratejik ve Taktik Planlaması
                          • Satış Görevlerinin Yapısı ve Özellikleri
                          • Satış İşleminin Aşamaları
                        • Proaktif Satışta Genel Tutum ve İlkeler
                          • Satış Temsilcilerinin Seçilmesi
                          • Satış Temsilcilerinin Eğitimi
                          • Satış Takımlarının Oluşturulması
                          • Satışta Karar Alma ve Yetki Aktarma
                          • Mükemmel Müşteri Hizmeti Sunma
                          • Satışı Sonuçlandırma
                          • Satış Sonrası Hizmet ve İlişki
                        • Satış Yönetimi Örnek Vaka İncelemeleri
                        • Şirket Satış Stratejilerine İlişkin WORKSHOP
                        • Proaktif Satış Eğitimine İlişkin Sonuç ve Öneriler

                        Tarih

                        Eğitim Tarihi: 06-07 Ekim 2021
                        Mekan: Swissotel The Bosphorus
                        Ücret: 2890 TL

                        PDF İndir

                        Eğitim içeriği güncelleniyor.

                        Kayıt formu









                          Müzakere Yönetimi ve Becerileri

                          Genel Bilgi

                          Müzakere Yönetimi ve Becerileri

                          “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”

                          İnsan kaynakları , Eğitim ve Yetenek Yönetimi Bölüm çalışanları ve yöneticileri, Performans değerleme personeli, bordro ve özlük işlerinde çalışan personel ile işletme yöneticileri.
                          Kimler Katılmalı:
                          Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere, iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

                          Kurs Icerigi

                          Eğitim İçeriği Güncelleniyor

                          Tarih

                          Eğitim içeriği güncelleniyor.

                          PDF İndir

                          Eğitim içeriği güncelleniyor.

                          Kayıt formu









                            Şirket Kültürü ve Ekip Çalışması

                            Genel Bilgi

                            Eğitim içeriği güncelleniyor.

                            Kurs Icerigi

                            Eğitim içeriği güncelleniyor.

                            Tarih

                            Eğitim içeriği güncelleniyor.

                            PDF İndir

                            Eğitim içeriği güncelleniyor.

                            Kayıt formu









                              Kurumsal Yönetim ve Etik

                              Genel Bilgi

                              Eğitim içeriği güncelleniyor.

                              Kurs Icerigi

                              Eğitim içeriği güncelleniyor.

                              Tarih

                              Eğitim içeriği güncelleniyor.

                              PDF İndir

                              Eğitim içeriği güncelleniyor.

                              Kayıt formu









                                İK ve Yetenek Yönetimi

                                Genel Bilgi

                                İK ve Yetenek Yönetimi


                                “Müşteri ihtiyacına öncelik vermek”
                                İnsan kaynakları , Eğitim ve Yetenek Yönetimi Bölüm çalışanları ve yöneticileri, Performans değerleme personeli, bordro ve özlük işlerinde çalışan personel ile işletme yöneticileri.

                                Kimler Katılmalı :


                                Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

                                Kurs Icerigi

                                İnsan Kaynakları Yönetimi

                                • Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi
                                • İnsan Kaynakları Planlaması
                                • İşe Alım ve Yerleştirme
                                • Eğitim ve Geliştirme
                                • Performans Değerlendirme
                                • Kariyer Yönetimi
                                • Yetenek Yönetimi
                                • Ücret Yönetimi ve Ödül Yönetimi

                                İş Yaşamında Hukuki Düzenlemeler

                                • İş yasasında temel kavramlar
                                • İş İlişkisi, iş sözleşmesi
                                • Çalışma Koşullarının düzenlenmesi

                                Personel Özlük İşleri

                                Ücret Kavramı

                                Bordro Uygulamaları

                                • Bordro hazırlığı, hesaplaması, kontrolü
                                • Bordronun operasyonel süreçleri

                                İş Kanunu ve Kurumsal Uygulamaları

                                SGK ve Kurumsal Uygulamaları

                                • Teşvikler, yeni uygulamalar

                                İş Sağlığı ve Güvencesi

                                Sıkça Sorulan Sorular ve Yanıtları

                                Örnek Uygulamalar

                                Kapanış

                                Tarih

                                Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                PDF İndir

                                Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                Kayıt formu









                                  Yaratıcı Zihinler - Kurumsal Atölyeler

                                  Genel Bilgi

                                  Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                  Kurs Icerigi

                                  Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                  Tarih

                                  Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                  PDF İndir

                                  Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                  Kayıt formu









                                    Mindfulness

                                    Genel Bilgi

                                    Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                    Kurs Icerigi

                                    Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                    Tarih

                                    Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                    PDF İndir

                                    Eğitim içeriği güncelleniyor.

                                    Kayıt formu









                                      Blockchain Teknolojilerine Giriş

                                      Genel Bilgi

                                      Eğitim İçeriği Güncelleniyor

                                      Kurs İçeriği

                                      Eğitim İçeriği Güncelleniyor

                                      Tarih

                                      Eğitim İçeriği Güncelleniyor

                                      Kayıt formu









                                        Algorithmic Trading in R

                                        Genel Bilgi

                                        Bu eğitimde gerçek veriler üzerinden katılımcılara R’da uygulamalı olarak algoritmik yatırım stratejileri konuları aktarılacaktır.

                                        Bunun için öncelikle teknik analizlerde sık kullanılan bazı indikatörlerden bahsedilecek, ardından bu indikatörler dahil olmak üzere çeşitli kural ve sinyallerin yatırım stratejilerine entegre edilmesi sağlanacaktır. Ayrıca çeşitli popüler yatırım stratejilerinin de R’da kodlaması yapılacaktır.

                                        Tüm bu stratejilerin geçmiş veriler üzerinde ki performansı geriye yönelik başarı testleri ile tespit edilecektir. Ayrıca “benchmark” getiri oranı ve yatırım stratejilerinin üstlendiği risk ölçütleriyle birlikte yatırım performansları tek veya bir portföy olarak değerlendirilecektir.

                                        Son olarak algoritmik yatırımlarda kullanılabilecek çeşitli Makine Öğrenmesi yöntemleri aktarılacaktır.

                                        • Eğitim uygulamaları gerçek ve güncel finansal veriler üzerinden gerçekleştirilecektir.
                                        • Eğitim “web” platformundan “online” olarak gerçekleştirilecektir. Derste uzun vakitler harcamamak adına kullanılacak tüm kodlar kullanıcıların ilgili “R” alanlarına kolayca kopyalayabilecekleri şekilde hazır halde bulunacaktır.
                                        • Eğitim 4’er saatlik 4 farklı güne yayılmış seanslardan oluşacak şekilde toplam 16 saatte tamamlanacaktır.
                                        • Eğitim dili Türkçe olacak, fakat finansal kavramlar İngilizce olarak aktarılacaktır. Eğitim başlığı ve içeriği bu yüzden İngilizce olarak hazırlanmıştır.
                                        • Bu eğitimde bilgisayar teknolojileri açısından bir ön yeterlilik bulunmamaktadır. Fakat katılımcıların eğitim içeriğinde yer alan finansal konuları takip edebilecek düzeyde bilgi seviyesinde olmasında fayda vardır. Eğitim içeriğinde ki finansal konuların çok detayına girilemeyecektir. Eğitimin temel amacı eğitimde yer alan finansal konuların R'da uygulamalarının yapılmasıdır.
                                        • Eğitim öncesinde kullanıcıların aşağıdaki linklerden R4 ve R Studio programlarını bilgisayarlarına indirip kurmaları beklenmektedir. Gerekirse eğitmenle yapılacak uzaktan bağlantıyla kurulum ve R’ın bilgisayarlarda eğitime hazır hale getirilme konularında destek verilecektir.
                                        R 4.0.2:https://cran.r-project.org/bin/windows/base/ R Studio:https://rstudio.com/products/rstudio/download/

                                        Kurs İçeriği

                                        Tarih

                                        Eğitim Tarihi: 16-17 Ekim 2021
                                        Mekan: Swissotel The Bosphorus
                                        Ücret: 3800 TL

                                        Kayıt formu